Al het nodige om teamwerk
te vergemakkelijken
Om mensen vanop afstand te laten samenwerken: er zijn tools die eenvoudig te gebruiken en snel inzetbaar zijn!
Kant-en-klaar
Intuïtieve tools
Tools voor samenwerking binnen en tussen teams zijn gebruiksvriendelijk én een extra troef voor gegevensbeveiliging. Van de Microsoft 365-suite tot UCaaS-oplossingen, de mogelijkheden zijn legio.
Teamwerk
Een document verder bewerken dat door een ander team is gestart, een presentatie ter validatie naar een beperkt aantal mensen sturen, een oproep beantwoorden en toegang tot de historiek van een klant dankzij een integratie met uw CRM.... Dit is slechts een handvol van de belangrijkste voordelen van samenwerkingstools, of het nu gaat om softwaresuites of softphone-oplossingen, ze zijn even intuïtief als efficiënt. Zo kunnen ze snel worden geïmplementeerd en kunnen gebruikers meteen aan de slag.
In real-time
Tools die samenwerking vereenvoudigen, zijn tools die gedeelde informatie in real-time bijwerken. Hierdoor kunnen meerdere mensen eenzelfde document bewerken of wijzigingen delen in een handomdraai. Bovendien is iedereen er zeker van dat ze aan de recentste versie van het document werken - gedaan met fouten in uw versiebeheer!
Beveiliging
Als u via een gedeeld netwerk werkt (bijvoorbeeld Sharepoint, of OneDrive), is de beveiliging van uw documenten het belangrijkste. Rechtenbeheer op alle gebruiksniveaus zorgt voor optimale beveiliging in alle omstandigheden.
Geïntegreerde communicatie
Geïntegreerde communicatie verandert de manier waarop bedrijfstelefonie wordt gebruikt: oproepen, chat, bestandsuitwisseling, Visio, ... Dankzij onze verschillende integraties met Microsoft en Cisco kunnen we UCaaS-oplossingen bieden met geavanceerde functionaliteiten, afgestemd op een brede waaier behoeftes.
Wat maakt ons anders
Efficiëntie is onze prioriteit
Wat efficiënt werken betreft, willen we allemaal kunnen rekenen op betrouwbare, hoogwaardige diensten. Daarom is het voor ons essentieel dat we u deze reeks hulpmiddelen kunnen bieden.
Sophia: het beheercentrum
Sophia is de plek voor gecentraliseerd beheer van al onze samenwerkingstools voor bedrijven. In amper enkele klikken kunnen licenties eenvoudig worden besteld en beheerd.
Schaalbare oplossingen
Of het nu gaat om de tools die Microsoft aanbiedt of de licenties voor geïntgreerde communicatie, zoals Webex, hun aantal evolueert naargelang uw behoefte, met een snelle implementatie.
Specifieke ondersteuning
Al onze teams zijn beschikbaar om u te trainen in de tools, uw technische vragen te beantwoorden of u te helpen bij het uitbouwen van grootschalige projecten en het ondersteunen van de implementatie van oplossingen.
Kerncijfers
Samenwerkingstools in het hart van het gebruik
8
Samenwerkingsoplossingen via Microsoft
1 000 000
Eindgebruikers
800
Experts die je elke dag ondersteunen