background
Lexicon van cloud en telecom

Om cloud en telecom te vereenvoudigen, moeten we ze ook duidelijk en beknopt kunnen uitleggen. Vind de definitie van de vaakst gebruikte termen.

Alle
Clouddiensten
Internet en netwerk
Voice en samenwerking

Contact Experience

Ontwikkeld door Sewan, brengt Contact Experience alle oplossingen samen die gericht zijn op de democratisering van de toegang tot eenvoudige, intuïtieve, krachtige en geautomatiseerde hulpmiddelen (Intake Numbers, Advanced IVR en Cloud Call Centre, enz.) die een professioneel beheer van klantinteracties mogelijk maken voor alle soorten bedrijven.

Deze oplossing is gebaseerd op drie belangrijke functionele blokken:
- Instellen van intelligente nummers in België en wereldwijd om uw oproepen te ontvangen
- Geavanceerde oplossingen voor het beantwoorden van oproepen, variërend van eenvoudige spraakmenu's, via de implementatie van realtime interacties met informatiesystemen, tot de implementatie van kunstmatige intelligentie met gebruikmaking van spraakherkenning in natuurlijke taal
- Call- en contactcenterdiensten om optimaal contact te leggen met uw klanten via alle communicatiekanalen

Verwante definities
background

Sophia, de copiloot voor Partners

Geïntegreerde automatisatie die het verschil maakt