background

Een nieuwe dimensie in klantenrelaties

Van kleine bedrijven tot grote groepen, klantenrelaties moeten worden onderhouden... en met de juiste tools wordt dat steeds eenvoudiger!

Een nieuwe dimensie in klantenrelaties
wave frontwave back

Kant-en-klaar

Universele behoefte

Meer dan ooit gebruiken klanten de telefoon om te communiceren met de klantenservice. Het is dus essentieel om de beste tools te gebruiken om hun positieve ervaring te verbeteren en elk verzoek eenvoudig af te handelen.

background

Flexibiliteit

Onze oplossing Contact Experience is ontworpen om te worden aangepast aan elk type infrastructuur. Ze wordt plug & play ingezet, kan dus onmiddellijk worden gebruikt en is klaar om een nieuwe dimensie te geven aan klantenrelaties. Voor zeer kleine teams, grote callcenters of bedrijven met variabele werktijden, Contact Experience past zich aan alle bestaande toepassingen aan.

background

Personnalisatie

Wie flexibiliteit zegt, zegt ook personalisatie. Elke boomstructuur, elke oproepdoorschakeling, elk tijdslot kan met enkele klikken en in real-time worden aangepast. Onze teams van experts staan klaar om training en ondersteuning te bieden bij het gebruik en aanpassen van de Contact Experience-oplossing.

background

SaaS

Contact Experience is een SaaS-oplossing. De functies zijn volledig flexibel en schaalbaar. Ze worden ontwikkeld om gelijke tred te houden met veranderingen in het gebruik. Contact Experience maakt deel uit van de bredere context van geïntegreerde communicatie en helpt om klantenrelaties te transformeren.

Technologie in dienst
van klantenrelaties

Technologie in dienst van klantenrelaties

Voice zit in ons dna

Toen Sewan in 2007 startte, was dat met VoIP. Vandaag is bedrijfscommunicatie nog steeds even cruciaal, dus we blijven innoveren.

background

Een gespecialiseerd projectteam

Een gespecialiseerd team ondersteunt u bij al uw projecten met Contact Experience, van productkennis tot begeleiding bij ontmoetingen met klanten.

background

Geïntegreerde communicatie

Complementaire technologieën bundelen in één enkel krachtig hulpmiddel: dat doet geïntegreerde communicatie. Sewan helpt u met de implementatie.

background

Eenvoud boven alles

We hebben altijd geloofd dat performance niet complex hoef te zijn... integendeel! Al onze oplossingen zijn zoveel mogelijk vereenvoudigd om hun voordelen te optimaliseren.

Technologie in dienst van klantenrelaties
background

Onze oplossingen

Oplossingen geschikt voor alle bedrijven

Als we aan callcenters denken, denken we aan grote bedrijven... De relatie met klanten kan echter worden geoptimaliseerd, zelfs als er maar één telefonisch contactpunt is.

Essentiële oplossingen
Les solutions incontournables
Meer informatie

Contact Center

VOICE & SAMENWERKING

Bedrijfstelefonie

VOICE & SAMENWERKING

Mobiele telefonie

VOICE & SAMENWERKING

Vind de oplossing die bij je past

background

Contact Experience

Een kant-en-klare oplossing om van elk gesprek een zakelijke kans te maken.

background

Geavanceerde statistieken

De essentiële tool voor het begrijpen en interpreteren van uw gespreksgroepen, omdat elke actie kan worden geoptimaliseerd.

background

Softphone : Doko

Zakelijke telefonie overal bij je. Een softphone voor nog completere telefonie.

background

Kerncijfers

Van elk gesprek een kans maken

1

Een compleet team toegewijd aan Contact Experience

280

Gemiddeld elke maand projecten gelanceerd

12

Geavanceerde IVR-boomsjablonen

Testimonial

Een stap verder gaan met UCaaS

“Contact Experience is zo'n modulaire en aanpasbare oplossing dat het zich perfect aanpast aan elke behoefte; je hoeft het alleen maar uit te proberen om erachter te komen hoe je het in je IS kunt implementeren.”

Alban TormosProduct Manager Contact Experience

Oplossingen

Voice en samenwerking
Internet en netwerk
Clouddiensten

Bedrijfstelefonie

Voice en samenwerking

Contact center

Voice en samenwerking

Mobiele
telefonie

Voice en samenwerking

Microsoft 365

Voice en samenwerking

Internettoegang

Internet en netwerk

SD-Wan

Internet en netwerk

Beveiliging en
netwerk

Internet en netwerk

Servers

Clouddiensten

Data Center

Clouddiensten

Beveiliging
en veerkracht

Clouddiensten