Een nieuwe dimensie in klantenrelaties
Van kleine bedrijven tot grote groepen, klantenrelaties moeten worden onderhouden... en met de juiste tools wordt dat steeds eenvoudiger!
Technologie in dienst
van klantenrelaties
Technologie in dienst van klantenrelaties
Voice zit in ons dna
Toen Sewan in 2007 startte, was dat met VoIP. Vandaag is bedrijfscommunicatie nog steeds even cruciaal, dus we blijven innoveren.
Een gespecialiseerd projectteam
Een gespecialiseerd team ondersteunt u bij al uw projecten met Contact Experience, van productkennis tot begeleiding bij ontmoetingen met klanten.
Geïntegreerde communicatie
Complementaire technologieën bundelen in één enkel krachtig hulpmiddel: dat doet geïntegreerde communicatie. Sewan helpt u met de implementatie.
Eenvoud boven alles
We hebben altijd geloofd dat performance niet complex hoef te zijn... integendeel! Al onze oplossingen zijn zoveel mogelijk vereenvoudigd om hun voordelen te optimaliseren.
Kerncijfers
Van elk gesprek een kans maken
1
Een compleet team toegewijd aan Contact Experience
280
Gemiddeld elke maand projecten gelanceerd
12
Geavanceerde IVR-boomsjablonen